MATUŠÍNSKÁ, Kateřina. Marketingová komunikace. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2007, 237 pp. ISBN 978-80-7248-445-4.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketingová komunikace
Authors MATUŠÍNSKÁ, Kateřina.
Edition Karviná, 237 pp. 2007.
Publisher Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Other information
Type of outcome Textbook
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit School of Business Administration in Karvina
ISBN 978-80-7248-445-4
Keywords (in Czech) Proces STP; Segmentac; Targeting; Positioning;Reklama; Podpora prodeje; Osobní prodej; Public relations; P.R,; Direct marketing; Přímý marketing; Sponzoring; Guerilla marketing; Virální marketing; Product placement; Mobilní marketing; Event marketing; Sociální marketing; Cause Related Marketing; Neuromarketing;
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Changed: 26/9/2023 14:07.
Abstract

Cílem tohoto studijního textu je nabídnout čtenářům aktuální ucelený přehled základů, postupů a aplikací marketingové komunikace současně s novými pohledy na současnou praxi v marketingové komunikaci na spotřebním trhu, a to prostřednictvím uváděných aktuálních příkladů. Studijní text ocení především studenti, kteří již absolvovali úvodní kurz marketingu a chtějí si rozšířit své znalosti různých aspektů marketingové komunikace.

PrintDisplayed: 27/6/2024 10:21