2017
			
	    
	
	
    Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství
ADAMUS, Petr; Eva ZEZULKOVÁ; Martin KALEJA a Petr FRANIOKZákladní údaje
Originální název
Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství
	Autoři
ADAMUS, Petr; Eva ZEZULKOVÁ; Martin KALEJA a Petr FRANIOK
			Vydání
 171 s. 2017
			Další údaje
Typ výsledku
Odborná kniha
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Organizační jednotka
Fakulta veřejných politik v Opavě
			ISBN
978-80-7464-884-7
		Klíčová slova česky
děti s mentálním postižením; děti s autismem; problémoví žáci; integrovaná výchova a vzdělávání; speciální vzdělávací potřeby; podpůrná opatření (vzdělávání); základní školy; children with mental disabilities; children with autism; problem pupils; integrated education; special educational needs; supportive measures (education); elementary schools
		
				
				Změněno: 20. 2. 2020 21:09, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.