Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{30237, author = {Kaleja, Martin and Zezulková, Eva}, address = {Brno}, booktitle = {Sborník z mezinárodní vědecké konference ICCOLE 2016}, edition = {1.}, editor = {Petr Hlaďo}, keywords = {student; success in higher education; university; statistics; study conditions; student with special educational needs; modification of study conditions}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, pages = {198-208}, publisher = {Mendelova univerzita v Brně}, title = {Drop-out a jeho vysokoškolský kontext v aplikovaném výzkumném projektu}, url = {https://is.mendelu.cz/dok_server/slozka.pl?download=180241;id=32527}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 30237 AU - Kaleja, Martin - Zezulková, Eva PY - 2016 TI - Drop-out a jeho vysokoškolský kontext v aplikovaném výzkumném projektu PB - Mendelova univerzita v Brně CY - Brno KW - student KW - success in higher education KW - university KW - statistics KW - study conditions KW - student with special educational needs KW - modification of study conditions UR - https://is.mendelu.cz/dok_server/slozka.pl?download=180241;id=32527 L2 - https://is.mendelu.cz/dok_server/slozka.pl?download=180241;id=32527 N2 - Prezentovaný text svým charakterem poukazuje na jeden z palčivých problémů vysokoškolského vzdělávání v České republice, kterým je otázka neúspěšného ukončení studia ze strany instituce z důvodu neplnění studijních povinností nebo na vlastní žádost studenta. Autoři uvádějí klíčový kontext sledovaného fenoménu ve vztahu k ČR a konkrétní VŠ, jehož záměrem je demonstrovat praktické aspekty aplikovaného výzkumu, majícího význam v mnoha strukturálních kategoriích v prostředí vysokých škol či univerzit. Na příkladu jedné kvalitativně orientované studie chtějí poskytnout náhled na cíleně systemizovanou podobu prevence neúspěšnosti, jíž obsahem je pedagogická intervence zaměřená na podporu rovných příležitostí v terciárním vzdělávání. Dlouhodobé pedagogické, rozvojové a výzkumné zkušenosti autorům umožňují zdůraznit, že výše uvedená podpora studia může být optimálně korigována (s ohledem na podmínky univerzity, příslušný studijní obor, individualitu studenta atp.) na základě pregnantně definovaných výzkumných závěrů aplikovaného výzkumného projektu. ER -
KALEJA, Martin and Eva ZEZULKOVÁ. Drop-out a jeho vysokoškolský kontext v aplikovaném výzkumném projektu (Drop-out and its Higher Education Context in an Applied Research Project). Online. In Petr Hlaďo. \textit{Sborník z mezinárodní vědecké konference ICCOLE 2016}. 1st ed. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016, p.~198-208.
|