D 2019

Průzkum aktuální nabídky trendů cestovního ruchu u vybraných cestovních kanceláří / agentur v Moravskoslezském kraji

KAJZAR, Patrik

Základní údaje

Originální název

Průzkum aktuální nabídky trendů cestovního ruchu u vybraných cestovních kanceláří / agentur v Moravskoslezském kraji

Název anglicky

Survey of the current offer of tourism trends in selected travel agencies in the Moravian-Silesian Region

Autoři

KAJZAR, Patrik (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Brno, sborník z mezinárodní vědecké konference: Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu, od s. 79-86, 8 s. 2019

Nakladatel

VŠOH

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50902 Social sciences, interdisciplinary

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Kód RIV

RIV/47813059:19520/19:A0000013

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-80-7627-006-0

Klíčová slova česky

Trendy cestovního ruchu, cestovní kanceláře, agentury, Moravskoslezský kraj.

Klíčová slova anglicky

Trends of tourism; tour operators; travel agencies; agencies; Moravian-Silesian region

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 10. 2019 14:22, Ing. Patrik Kajzar, Ph.D.

Anotace

V originále

Trendy cestovního ruchu představují charakteristický směr nebo posloupnost, související s vývojem události, která ukazuje dlouhodobou tendenci právě v této oblasti. Příspěvek se věnuje problematice trendů cestovního ruchu u vybraných cestovních kanceláří / agentur v Moravskoslezském kraji. Cílem příspěvku je zhodnotit u vybraných cestovních kanceláří/ agentur jejich aktuální nabídku. Data byla získána jak primárním výzkumem u vybraných podniků cestovního ruchu, tak i sekundárním, prostřednictvím odborných publikací, časopisů a konferenčních sborníků věnující se zkoumané problematice

Anglicky

Tourism trends represent the characteristic direction or sequence associated with the development of the event, which shows a long-term trend in this area. The contribution deals with the issues of tourism trends in selected tour operators / travel agencies in the Moravian-Silesian Region. The aim of the paper is to evaluate their current offer at selected tour operators/travel agencies. The data was obtained both through primary research at selected tourism enterprises and secondary through specialized publications, journals and conference proceedings devoted to the survey