KAJZAR, Patrik. Průzkum aktuální nabídky trendů cestovního ruchu u vybraných cestovních kanceláří / agentur v Moravskoslezském kraji. In sborník z mezinárodní vědecké konference: Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu. Brno: VŠOH, 2019, s. 79-86. ISBN 978-80-7627-006-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Průzkum aktuální nabídky trendů cestovního ruchu u vybraných cestovních kanceláří / agentur v Moravskoslezském kraji
Název anglicky Survey of the current offer of tourism trends in selected travel agencies in the Moravian-Silesian Region
Autoři KAJZAR, Patrik (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, sborník z mezinárodní vědecké konference: Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu, od s. 79-86, 8 s. 2019.
Nakladatel VŠOH
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50902 Social sciences, interdisciplinary
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/47813059:19520/19:A0000013
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-7627-006-0
Klíčová slova česky Trendy cestovního ruchu, cestovní kanceláře, agentury, Moravskoslezský kraj.
Klíčová slova anglicky Trends of tourism; tour operators; travel agencies; agencies; Moravian-Silesian region
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Patrik Kajzar, Ph.D., učo 17240. Změněno: 24. 10. 2019 14:22.
Anotace
Trendy cestovního ruchu představují charakteristický směr nebo posloupnost, související s vývojem události, která ukazuje dlouhodobou tendenci právě v této oblasti. Příspěvek se věnuje problematice trendů cestovního ruchu u vybraných cestovních kanceláří / agentur v Moravskoslezském kraji. Cílem příspěvku je zhodnotit u vybraných cestovních kanceláří/ agentur jejich aktuální nabídku. Data byla získána jak primárním výzkumem u vybraných podniků cestovního ruchu, tak i sekundárním, prostřednictvím odborných publikací, časopisů a konferenčních sborníků věnující se zkoumané problematice
Anotace anglicky
Tourism trends represent the characteristic direction or sequence associated with the development of the event, which shows a long-term trend in this area. The contribution deals with the issues of tourism trends in selected tour operators / travel agencies in the Moravian-Silesian Region. The aim of the paper is to evaluate their current offer at selected tour operators/travel agencies. The data was obtained both through primary research at selected tourism enterprises and secondary through specialized publications, journals and conference proceedings devoted to the survey
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 07:25