D 2019

Moravskoslezský kraj a vybrané trendy cestovního ruchu

PELLEŠOVÁ, Pavlína, Miroslava KOSTKOVÁ a Patrik KAJZAR

Základní údaje

Originální název

Moravskoslezský kraj a vybrané trendy cestovního ruchu

Název anglicky

Moravian-Silesian Region and Selected Trends of Tourism

Autoři

PELLEŠOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí), Miroslava KOSTKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Patrik KAJZAR (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Opava, 8. MEZINÁRODNÍ VĚDECKÁ KONFERENCE AKTUÁLNÍ TRENDY LÁZEŇSTVÍ, HOTELNICTVÍ A TURISMU, od s. 96-107, 12 s. 2019

Nakladatel

Slezská univerzita v Opavě

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50902 Social sciences, interdisciplinary

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

URL

Kód RIV

RIV/47813059:19520/19:A0000014

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-80-7510-359-8

Klíčová slova česky

cestovní ruch; trendy cestovním ruchu; poptávka; nabídka; MSP; Moravskoslezský kraj

Klíčová slova anglicky

Tourism; tourism trends; demand; supply; SMEs; Moravian-Silesian region
Změněno: 3. 3. 2020 13:13, Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Trendy cestovního ruchu představují charakteristický směr, který ukazuje dlouhodobou tendenci vývoje. Příspěvek se věnuje problematice trendů cestovního ruchu u vybraných malých a středních podniků cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji. Cílem příspěvku je komparovat trendy v oblasti nabídky a poptávky. Data byla získána primárním výzkumem a prostřednictvím odborných publikací, časopisů a konferenčních sborníků. Z výzkumu vyplynuly preference trendů na straně poptávky, které nutí podniky cestovního ruchu přizpůsobit nabídku produktů tak, aby reflektovala aktuální trendy

Anglicky

Tourism trends represent a characteristic direction that shows a long-term trend of development. The paper deals with tourism trends in selected tourism small and medium enterprises in the Moravian-Silesian Region. The aim of the paper is to compare trends in supply and demand. Data were obtained through primary research and through professional publications, magazines and conference proceedings. The research showed preferences of demand-side trends that force tourism businesses to adjust product offerings in order to reflect current trends.
Zobrazeno: 22. 11. 2024 05:49