b 2019

Komunikační a prezentační dovednosti: Distanční studijní text

MATUŠÍNSKÁ, Kateřina a Veronika BRACINÍKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Komunikační a prezentační dovednosti: Distanční studijní text

Název česky

Komunikační a prezentační dovednosti: Distanční studijní text

Název anglicky

Presentation and communication skills: Distance learning study materials

Autoři

MATUŠÍNSKÁ, Kateřina a Veronika BRACINÍKOVÁ

Vydání

1. vyd. Karviná, 195 s. 2019

Nakladatel

SU Opava, OPF Karviná

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učebnice

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-80-7510-371-0

Klíčová slova česky

rétorika; komunikace; prezentace; metoda NLP; verbální komunikace; neverbální komunikace; obchodní schůzka; výběrový pohovor; osobnost; temperament; tréma; sebereflexe; asertivita; obchodní jednání; týmová komunikace; vztahy s médií; krizová komunikace; tiskový mluvčí; CRM; churn management; retence; interní marketing; loajální zaměstnanec; mezinárodní trh; vizualizace dat; prezentace a komunikace v anglickém jazyce; CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400

Klíčová slova anglicky

verbal communication; nonverbal communication; business meeting;personality; team communication; media relations; crisis communication; CRM; internal marketing; international market; data visualization; communication in English

Štítky

Rozvoj vzdělávání na Slezské univerzitě v Opavě 0002400

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 23. 3. 2020 08:52, Mgr. Petra Višnická

Anotace

ORIG EN

V originále

Cílem tohoto studijního textu je nabídnout čtenářům aktuální ucelený přehled základů, postupů a aplikací prezentační a komunikačních dovedností se zaměřením na trh a sama sebe, a to prostřednictvím uváděných aktuálních praktických příkladů. Studijní text ocení především studenti, kteří již absolvovali úvodní kurz marketingu a chtějí si rozšířit své znalosti a schopnosti v komunikační oblasti se zaměřením na zákazníky, média, zaměstnance, obchodní partnery apod. Student se zároveň dozví základní pravidla jak se správně verbálně a neverbálně připravit na své vlastní prezentování za účelem prodeje, výběrového pohovoru nebo při kontaktu se zaměstnanci v roli nadřízeného. Vzhledem k tomu, že znalost anglického jazyka je nezbytná v profesní i osobní rovině, poslední kapitola je věnována komunikačním a prezentačním dovednostem v anglickém jazyce.

Anglicky

The aim of this study text is to provide readers with an up-to-date overview of the fundamentals, procedures and applications of presentation and communication skills through current practical examples. The text will be appreciated especially by students who have already taken the introductory marketing course and want to expand their knowledge and skills in the communication field with a focus on customers, media, employees, business partners, etc.
Zobrazeno: 22. 11. 2024 04:38