Detailed Information on Publication Record
2019
Realizace projektových záměrů, cílů a problémů na příkladu školsky inkluzivně orientovaného projektu Slezské univerzity v Opavě
KALEJA, MartinBasic information
Original name
Realizace projektových záměrů, cílů a problémů na příkladu školsky inkluzivně orientovaného projektu Slezské univerzity v Opavě
Name in Czech
Realizace projektových záměrů, cílů a problémů na příkladu školsky inkluzivně orientovaného projektu Slezské univerzity v Opavě
Name (in English)
Implementation of project intentions, goals and problems on the example of the inclusive oriented project of the Silesian University in Opava
Authors
KALEJA, Martin (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
Mezinárodní odborná a vědecká konference Rodina, škola a přátelé na cestě ke společnému kvalitnímu vzdělávání. 2019
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Prezentace na konferencích
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
RIV identification code
RIV/47813059:19510/19:A0000193
Organization unit
Faculty of Public Policies in Opava
Keywords (in Czech)
inkluze ve vzdělávání; projekt; podpora; speciální vzdělávací potřeby; děti; žáci; škola
Keywords in English
inclusion in education; project; support; special educational needs; children; pupils; school
Tags
International impact
Změněno: 25/12/2019 17:30, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
V originále
Příspěvek prezentuje projektový záměr, jeho obsah, cíle a výsledky, kterých se řešitelskému týmu Slezské univerzity v Opavě podařilo svým nemalým úsilím v rámci 2 krajů v republice, celkem 4 čtyř a za součinnosti aktivní participace celkem 52 základních škol dosáhnout.
In English
The presentation presents the project plan, its content, objectives and results, which the research team of the Silesian University in Opava realised in 2 regions in the Czech Republic, especially in four cities in Czechia, with the active participation of 52 elementary/primary school institutions.