k 2019

Realizace projektových záměrů, cílů a problémů na příkladu školsky inkluzivně orientovaného projektu Slezské univerzity v Opavě

KALEJA, Martin

Basic information

Original name

Realizace projektových záměrů, cílů a problémů na příkladu školsky inkluzivně orientovaného projektu Slezské univerzity v Opavě

Name in Czech

Realizace projektových záměrů, cílů a problémů na příkladu školsky inkluzivně orientovaného projektu Slezské univerzity v Opavě

Name (in English)

Implementation of project intentions, goals and problems on the example of the inclusive oriented project of the Silesian University in Opava

Authors

KALEJA, Martin (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

Mezinárodní odborná a vědecká konference Rodina, škola a přátelé na cestě ke společnému kvalitnímu vzdělávání. 2019

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

RIV identification code

RIV/47813059:19510/19:A0000193

Organization unit

Faculty of Public Policies in Opava

Keywords (in Czech)

inkluze ve vzdělávání; projekt; podpora; speciální vzdělávací potřeby; děti; žáci; škola

Keywords in English

inclusion in education; project; support; special educational needs; children; pupils; school

Tags

International impact
Změněno: 25/12/2019 17:30, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek prezentuje projektový záměr, jeho obsah, cíle a výsledky, kterých se řešitelskému týmu Slezské univerzity v Opavě podařilo svým nemalým úsilím v rámci 2 krajů v republice, celkem 4 čtyř a za součinnosti aktivní participace celkem 52 základních škol dosáhnout.

In English

The presentation presents the project plan, its content, objectives and results, which the research team of the Silesian University in Opava realised in 2 regions in the Czech Republic, especially in four cities in Czechia, with the active participation of 52 elementary/primary school institutions.