B 2013

Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem

STARZYCZNÁ, Halina, Michal STOKLASA, Miroslava HECZKOVÁ a Pavlína PELLEŠOVÁ

Základní údaje

Originální název

Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem

Název česky

Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem

Název anglicky

Utilization of Customer Relationship Marketing in business of Small and Medium Enterprises

Autoři

STARZYCZNÁ, Halina (203 Česká republika, domácí), Michal STOKLASA (203 Česká republika, domácí), Miroslava HECZKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Pavlína PELLEŠOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Karviná, 110 s. 2013

Nakladatel

SU OPF Karviná

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50204 Business and management

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Kód RIV

RIV/47813059:19520/13:N0000009

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-80-7248-936-7

Klíčová slova anglicky

Relationship marketing; SME; model of 6 markets; consumer market; CRM; market of influencers

Návaznosti

EE2.3.20.0016, projekt VaV.
Změněno: 7. 2. 2020 10:57, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

Monografie shrnuje výsledky výzkumu autorů v rámci řízení vztahů se zákazníky s ohledem na MSP. Zahrnuje teoretickou rozpravu ke zkoumanému tématu týkající se marketingu vztahů, modelu 6 trhů. V aplikační části v rámci sekundárního výzkumu prezentuje pohledy na MSP. V primárním výzkumu je zkoumán trh spotřebitelů a využití CRM MSP a trh ovlivňovatelů z pohledu vztahů s malými a středními podniky.

Anglicky

The monograph summarizes the results of the research authors in the context of customer relationship management with regard to SMEs. Includes theoretical debate to the examined topics related to relationship marketing, model of 6 markets. In the application part in secondary research presents the views on SMEs. The primary research focuses on the consumer market and utilization of CRM for SMEs and market influencers in terms of relationships with small and medium-sized enterprises.