STARZYCZNÁ, Halina, Michal STOKLASA, Miroslava HECZKOVÁ and Pavlína PELLEŠOVÁ. Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem (Utilization of Customer Relationship Marketing in business of Small and Medium Enterprises). Karviná: SU OPF Karviná, 2013, 110 pp. ISBN 978-80-7248-936-7.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem
Name in Czech Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem
Name (in English) Utilization of Customer Relationship Marketing in business of Small and Medium Enterprises
Authors STARZYCZNÁ, Halina (203 Czech Republic, belonging to the institution), Michal STOKLASA (203 Czech Republic, belonging to the institution), Miroslava HECZKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Pavlína PELLEŠOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution).
Edition Karviná, 110 pp. 2013.
Publisher SU OPF Karviná
Other information
Original language Czech
Type of outcome Book on a specialized topic
Field of Study 50204 Business and management
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form storage medium (CD, DVD, flash disk)
RIV identification code RIV/47813059:19520/13:N0000009
Organization unit School of Business Administration in Karvina
ISBN 978-80-7248-936-7
Keywords in English Relationship marketing; SME; model of 6 markets; consumer market; CRM; market of influencers
Links EE2.3.20.0016, research and development project.
Changed by Changed by: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Changed: 7/2/2020 10:57.
Abstract
Monografie shrnuje výsledky výzkumu autorů v rámci řízení vztahů se zákazníky s ohledem na MSP. Zahrnuje teoretickou rozpravu ke zkoumanému tématu týkající se marketingu vztahů, modelu 6 trhů. V aplikační části v rámci sekundárního výzkumu prezentuje pohledy na MSP. V primárním výzkumu je zkoumán trh spotřebitelů a využití CRM MSP a trh ovlivňovatelů z pohledu vztahů s malými a středními podniky.
Abstract (in English)
The monograph summarizes the results of the research authors in the context of customer relationship management with regard to SMEs. Includes theoretical debate to the examined topics related to relationship marketing, model of 6 markets. In the application part in secondary research presents the views on SMEs. The primary research focuses on the consumer market and utilization of CRM for SMEs and market influencers in terms of relationships with small and medium-sized enterprises.
PrintDisplayed: 25/4/2024 02:51