D 2017

Vizualizace dat cykloeventů

HELEŠIC, Jiří

Základní údaje

Originální název

Vizualizace dat cykloeventů

Název česky

Vizualizace dat cykloeventů

Název anglicky

Cycloevents data vysualization

Autoři

HELEŠIC, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Ústav lázeňství, gastronomie a turismu, Opava, 6. MEZINÁRODNÍ VĚDECKÁ KONFERENCE AKTUÁLNÍ TRENDY LÁZEŇSTVÍ, HOTELNICTVÍ A TURISMU, od s. 24-35, 12 s. 2017

Nakladatel

Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

30306 Sport and fitness sciences

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Kód RIV

RIV/47813059:19520/17:00010817

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-80-7510-228-7

Klíčová slova anglicky

sporting events; tourism; data visualization
Změněno: 7. 2. 2020 10:57, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

Seriály cyklistických závodů "Kolo pro život České spořitelny" a "Author maraton tour" jsou nedílnou součástí sportovně turistických akcí pořádaných v České republice. Ročně se jich účastní na 35.000 aktivních účastníků. Počty účastníků závodů prezentují vnímání atraktivity lokalizace míst startu závodů a tedy primární nabídky z pohledu cestovního ruchu. Odráží však i vnímání kvality poskytovaných služeb sekundární nabídky. Cílem příspěvku je vizualizace analýz skladby účastníků a jejich vazeb na doplňující geoinformace a dále kvantifikace účastnického potenciálu z pohledu potenciální spotřeby služeb cestovního ruchu.

Anglicky

The series of cycling races "Bike for Life of Česká spořitelna" and "Author Marathon Tour" are an integral part of sports and tourism events held in the Czech Republic. Annually 35,000 active participants attend them. Numbers of participants at races present the perception of attractiveness of locating places for the start of races and therefore a primary offer in terms of tourism. However, it reflects the perception of service quality provided of the secondary offer. The aim of this paper is visualization of analysis the participants structure and their linkage to additional geoinformation and quantification the participants' potential in terms of potential use for tourism.