2017
Faktory ovlivňující kvalitu výuky
BOBÁKOVÁ, Hanne-LoreBasic information
Original name
Faktory ovlivňující kvalitu výuky
Name in Czech
Faktory ovlivňující kvalitu výuky
Name (in English)
Quality of foreign language teaching
Authors
BOBÁKOVÁ, Hanne-Lore (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
CASALC Review, 2017, 1804-9435
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Article in a journal
Field of Study
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
RIV identification code
RIV/47813059:19520/17:00010940
Organization unit
School of Business Administration in Karvina
Keywords in English
quality; education; foreign language; motivation
Changed: 7/2/2020 10:58, RNDr. Daniel Jakubík
In the original language
Studie se zabývá problematikou kvality výuky cizích jazyků z pohledu faktorů, jež ji ovlivňují. Problematika kvality výuky je zasazena do tř?? kontextů, evropského, národního a konkrétního vyučovacího procesu. V článku je věnována pozornost faktorům, které ovlivňují kvalitu edukačního procesu i kvalitu výstupu. V článku jsou zdůrazněny faktory, kterým je třeba věnovat pozornost při výuce cizích jazyků.
In English
The study deals with the issue of the quality of foreign language teaching from the point of view of factors, which are importing for the quality of the education. In the introduction to the article is the issue of quality set in European, national context and then to education context. The article paid to the factors that have the impact on the quality of education process and output quality.