c 2020

Etopedická diagnostika. E-learning kurz pro studenty Fakulty veřejných politik v Opavě.

KALEJA, Martin

Basic information

Original name

Etopedická diagnostika. E-learning kurz pro studenty Fakulty veřejných politik v Opavě.

Name in Czech

Etopedická diagnostika. E-learning kurz pro studenty Fakulty veřejných politik v Opavě

Name (in English)

Etopedická diagnostika. In E-learning course for students Faculty of Public Policies in Opava.

Authors

Edition

Opava, 2020

Publisher

Fakulta veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

electronic version available online

Organization unit

Faculty of Public Policies in Opava

Keywords (in Czech)

Diagnóza, diagnostický proces, prognóza, anamnéza, diagnostické metody a techniky, problémové chování, rizikové chování, etiologie, symptomatologie, vnitřní kauzální determinanty, vnější kauzální determinanty, mezilidské kauzální determinanty, porucha chování, medicínská klasifikace, společenská klasifikace, dimenzionální klasifikace, školská/pedagogická klasifikace, komorbidita.

Keywords in English

Diagnosis, diagnostic process, prognosis, medical history, diagnostic methods and techniques, problematic behavior, risk behavior, etiology, symptomatology, internal causal determinants, external causal determinants, interpersonal causal determinants, behavioral disorder, medical classification, social classification, dimensional classification, school / pedagogical classification, comorbidity.

Tags

Reviewed
Změněno: 29/7/2020 19:35, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.

Abstract

V originále

Kurz se věnuje otázce etopedické diagnostiky. Koncepce obsahuje kromě teoretického vymezení základních tematických celků, jež tvoří konstrukci celé této studijní opory, také kontrolní otázky a úkoly, včetně korespondenčních zadání. Jeho tematizace se adresněji dotýká diagnostického procesu, následně poruchy chování, problémového chování a projevům rizikového chování dětí a dospívajících.