Detailed Information on Publication Record
2020
Etopedická diagnostika. E-learning kurz pro studenty Fakulty veřejných politik v Opavě.
KALEJA, MartinBasic information
Original name
Etopedická diagnostika. E-learning kurz pro studenty Fakulty veřejných politik v Opavě.
Name in Czech
Etopedická diagnostika. E-learning kurz pro studenty Fakulty veřejných politik v Opavě
Name (in English)
Etopedická diagnostika. In E-learning course for students Faculty of Public Policies in Opava.
Authors
Edition
Opava, 2020
Publisher
Fakulta veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
electronic version available online
References:
Organization unit
Faculty of Public Policies in Opava
Keywords (in Czech)
Diagnóza, diagnostický proces, prognóza, anamnéza, diagnostické metody a techniky, problémové chování, rizikové chování, etiologie, symptomatologie, vnitřní kauzální determinanty, vnější kauzální determinanty, mezilidské kauzální determinanty, porucha chování, medicínská klasifikace, společenská klasifikace, dimenzionální klasifikace, školská/pedagogická klasifikace, komorbidita.
Keywords in English
Diagnosis, diagnostic process, prognosis, medical history, diagnostic methods and techniques, problematic behavior, risk behavior, etiology, symptomatology, internal causal determinants, external causal determinants, interpersonal causal determinants, behavioral disorder, medical classification, social classification, dimensional classification, school / pedagogical classification, comorbidity.
Tags
Reviewed
Změněno: 29/7/2020 19:35, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Abstract
V originále
Kurz se věnuje otázce etopedické diagnostiky. Koncepce obsahuje kromě teoretického vymezení základních tematických celků, jež tvoří konstrukci celé této studijní opory, také kontrolní otázky a úkoly, včetně korespondenčních zadání. Jeho tematizace se adresněji dotýká diagnostického procesu, následně poruchy chování, problémového chování a projevům rizikového chování dětí a dospívajících.