Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{38061, author = {Stoklasa, Michal and Klepek, Martin}, address = {Karviná}, language = {cze}, location = {Karviná}, isbn = {978-80-7510-368-0}, note = {Text distanční studijní opory vznikl z prostředků ESF projektu "Rozvoj vzdělávání na Slezské univerzitě v Opavě" r.č.:CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002400.}, title = {Mediální marketing: Distanční studijní text}, year = {2019} }
TY - BOOK ID - 38061 AU - Stoklasa, Michal - Klepek, Martin PY - 2019 TI - Mediální marketing: Distanční studijní text CY - Karviná SN - 9788075103680 N1 - Text distanční studijní opory vznikl z prostředků ESF projektu "Rozvoj vzdělávání na Slezské univerzitě v Opavě" r.č.:CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002400. N2 - Studijní opora Mediální marketing je určena pro studenty bakalářského studijního oboru Marketing. Navazuje na všechny marketingové předměty vyučované v rámci tohoto oboru, neobsahuje tedy mnoho nové teorie, ale je zaměřena prakticky. Cílem této studijní opory je poskytnout studentům dostatek postupů a konkrétních příkladů jak tvořit vlastní obsah. Proto tato opora poskytuje přehled o tvorbě produktové fotografie, příspěvků na sociální média, offline a online videa, reklamy do tištěných médií, netradiční formy marketingové komunikace, a je zakončena shrnutím, jak ze všeho tohoto obsahu vytvořit obsahovou strategii. ER -
STOKLASA, Michal and Martin KLEPEK. \textit{Mediální marketing: Distanční studijní text}. Karviná, 2019, 131 pp. ISBN~978-80-7510-368-0.
|