Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{38200, author = {Kostková, Miroslava and Starzyczná, Halina}, address = {Karviná}, edition = {1.}, keywords = {marketing; tourism}, language = {cze}, location = {Karviná}, isbn = {978-80-7510-307-9}, note = {Text distanční studijní opory vznikl z prostředků ESF projektu "Rozvoj vzdělávání na Slezské univerzitě v Opavě" r.č.:CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002400.}, publisher = {Slezská univerzita Obchodně podnikatelská faulta Karviná}, title = {Marketing cestovního ruchu: Distanční studijní text}, year = {2018} }
TY - BOOK ID - 38200 AU - Kostková, Miroslava - Starzyczná, Halina PY - 2018 TI - Marketing cestovního ruchu: Distanční studijní text PB - Slezská univerzita Obchodně podnikatelská faulta Karviná CY - Karviná SN - 9788075103079 N1 - Text distanční studijní opory vznikl z prostředků ESF projektu "Rozvoj vzdělávání na Slezské univerzitě v Opavě" r.č.:CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002400. KW - marketing KW - tourism N2 - Studijní opora Marketing cestovního ruchu je první studijní oporou tohoto zaměření na Obchodně podnikatelské fakultě Slezské univerzity. Obsahuje základní teoretické poznatky a navazující praktická řešení marketingu cestovního ruchu. Zaměřuje se na marketingové principy, které lze využít v podnikání v cestovním ruchu, zaměřuje se také na zákazníka–účastníka cestovního ruchu, hosta restaurace, klienta lázeňského, sportovního či kulturního zařízení, nebo jen návštěvníka destinace. Nezapomíná na vývojové trendy v cestovním ruchu a všech jeho podsystémech. Poukazuje na vývoj marketingu cestovního ruchu v návaznosti na podnikatelské strategie a zabývá se rozšířeným marketingovým mixem a jednotlivými marketingovými nástroji. Pozornost je věnována čtyřem základním marketingovým zásadám cestovního ruchu, zvláště segmentaci. Správná marketingová rozhodnutí se neobejdou bez marketingového výzkumu, který zkoumá tvorbu hodnoty, řízení značky, marketingovou komunikaci, cenovou politiku i marketingovou spolupráci. Vše, co souvisí s uváděním služby na trh a uspokojováním potřeb zákazníků. Závěr je věnován řízení kvality v cestovním ruchu, procesům, spokojenosti zákazníka a hodnotě služby cestovního ruchu, marketingové strategii destinace, marketing managementu v destinaci a event marketingu v cestovním ruchu, což je důležité pro budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. ER -
KOSTKOVÁ, Miroslava a Halina STARZYCZNÁ. \textit{Marketing cestovního ruchu: Distanční studijní text}. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita Obchodně podnikatelská faulta Karviná, 2018. 167 s. ISBN~978-80-7510-307-9.
|