2019
Rozważania o związkach estetyki i reklamy
ZELINSKÝ, Miroslav a Ivana BULANDAZákladní údaje
Originální název
Rozważania o związkach estetyki i reklamy
Název česky
Úvahy o vztahu mezi estetikou a reklamou
Název anglicky
Contemplation on Relationships between Aesthetics and Advertising
Autoři
ZELINSKÝ, Miroslav (203 Česká republika, garant, domácí) a Ivana BULANDA (703 Slovensko)
Vydání
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas, Sosnowiec, Wyższa Szkoła Humanitas, 2019, 1899-8658
Další údaje
Jazyk
polština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50802 Media and socio-cultural communication
Stát vydavatele
Polsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/47813059:19240/19:A0000581
Organizační jednotka
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Klíčová slova česky
reklama; umění a reklama; marketingová komunikace
Klíčová slova anglicky
advertising; art and advertising; marketing communication
Změněno: 21. 4. 2020 20:41, doc. PhDr. Miroslav Zelinský, CSc.
V originále
Związki estetyki i reklamy, funkcja estetyczna w komunikacji marketingowej
Česky
Vztahy estetiky a reklamy, estetická funkce v marketingové komunikaci
Anglicky
Contemplation on Relationships between Aesthetics and Advertising, Aesthetic Communion in Marketing Communication