Detailed Information on Publication Record
2019
Předseda vědeckého mezinárodního výboru mezinárodní vědecké a odborné konference
KALEJA, MartinBasic information
Original name
Předseda vědeckého mezinárodního výboru mezinárodní vědecké a odborné konference
Name in Czech
Předseda vědeckého mezinárodního výboru konference v rámci řešení projektu OP „Přímá a jasná podpora školské inkluze – otázka školy, rodiny, okolí,reg. č. CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000239„Přímá a jasná podpora školské inkluze – otázka školy, rodin
Name (in English)
Chairman of the International Scientific Committee of International Scientific and Professional Conference
Authors
Edition
2019 - 2019
Publisher
Mezinárodní vědecký výbor mezinárodní vědecká a odborná konference
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Členství ve věd. radách, odb. grémiích, expert. komisích apod.
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
Organization unit
Faculty of Public Policies in Opava
Keywords (in Czech)
občanská společnost, inkluzivní vzdělávání, školská segregace, romské děti, politika
Keywords in English
civil society; inclusive education; school segregation; Romani children; policy
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 4/7/2020 18:53, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
V originále
Mezinárodní odborná a vědecká konference je realizována v rámci řešení rozvojového projektu s názvem: „Přímá a jasná podpora školské inkluze – otázka školy, rodiny, okolí,reg. č. CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000239. Je určena profesionálům, pracovníkům a expertům ve školství, odborníkům z různých relevantních profesí, rodičům žáků a široké veřejnosti zapojující se do věci školního vzdělávání.
In English
International scientific and expert conference is realized within the framework of development project entitled: “Direct and clear support for school inclusion - the question of school, family, neighborhood, reg. no. CZ.02.3.61 / 0.0 / 0.0 / 15_007 / 0000239. It is intended for professionals, workers and experts in education, professionals from various relevant professions, pupils' parents and the general public involved to school education.