h 2019

Předseda vědeckého mezinárodního výboru mezinárodní vědecké a odborné konference

KALEJA, Martin

Basic information

Original name

Předseda vědeckého mezinárodního výboru mezinárodní vědecké a odborné konference

Name in Czech

Předseda vědeckého mezinárodního výboru konference v rámci řešení projektu OP „Přímá a jasná podpora školské inkluze – otázka školy, rodiny, okolí,reg. č. CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000239„Přímá a jasná podpora školské inkluze – otázka školy, rodin

Name (in English)

Chairman of the International Scientific Committee of International Scientific and Professional Conference

Authors

Edition

2019 - 2019

Publisher

Mezinárodní vědecký výbor mezinárodní vědecká a odborná konference

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Členství ve věd. radách, odb. grémiích, expert. komisích apod.

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Public Policies in Opava

Keywords (in Czech)

občanská společnost, inkluzivní vzdělávání, školská segregace, romské děti, politika

Keywords in English

civil society; inclusive education; school segregation; Romani children; policy

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 4/7/2020 18:53, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.

Abstract

V originále

Mezinárodní odborná a vědecká konference je realizována v rámci řešení rozvojového projektu s názvem: „Přímá a jasná podpora školské inkluze – otázka školy, rodiny, okolí,reg. č. CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000239. Je určena profesionálům, pracovníkům a expertům ve školství, odborníkům z různých relevantních profesí, rodičům žáků a široké veřejnosti zapojující se do věci školního vzdělávání.

In English

International scientific and expert conference is realized within the framework of development project entitled: “Direct and clear support for school inclusion - the question of school, family, neighborhood, reg. no. CZ.02.3.61 / 0.0 / 0.0 / 15_007 / 0000239. It is intended for professionals, workers and experts in education, professionals from various relevant professions, pupils' parents and the general public involved to school education.