k 2019

Inter a multi versus transprovázaný pohled výzkumu jako cesta kvalitativního výzkumu k poznání, co mentoring ve vzdělávání přináší

KALEJA, Martin

Basic information

Original name

Inter a multi versus transprovázaný pohled výzkumu jako cesta kvalitativního výzkumu k poznání, co mentoring ve vzdělávání přináší

Name in Czech

Inter a multi versus transprovázaný pohled výzkumu jako cesta kvalitativního výzkumu k poznání, co mentoring ve vzdělávání přináší

Name (in English)

nter and multi versus trans-linked research perspectives as a way of qualitative research to understanding what mentoring brings in education

Authors

Edition

Mezinárodní odborné sympozium Co, jak a proč ve vysokoškolském vzdělávání stále stojí v otázkách? 2019

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Public Policies in Opava

Keywords (in Czech)

kvalitativní výzkum, mentoring, vzdělávání

Keywords in English

qualitative research, mentoring, education

Tags

International impact
Změněno: 3/8/2020 20:25, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.

Abstract

V originále

Hlavním cílem organizace mezinárodního odborného sympozia tematizovaného k otázkám vysokoškolského vzdělávání bylo zamyšlení se nad tématy, které v prostoru institucionálního vzdělávání na univerzitách, vysokých školách a akademiích, uskutečňujících terciární vzdělávání prvního až třetího stupně vzdělání jsou opomíjeny, a (nebo) nejsou adekvátně reflektovány.

In English

The main objective of the organization of an international professional symposium on higher education issues was to reflect on issues which, in the area of institutional education at universities, colleges and academies providing tertiary education in the first to third level of education, are neglected and / or not adequately reflected.