Informační systém SU
BECKER, Mathias. Geschichte und Realien der deutschsprachigen Länder II:Distanční studijní text. 1st ed. Opava, 2017, 74 pp.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Geschichte und Realien der deutschsprachigen Länder II:Distanční studijní text
Name in Czech Reálie a historie německy mluvících zemí II: Distanční studijní text
Authors BECKER, Mathias.
Edition 1. vyd. Opava, 74 pp. 2017.
Other information
Original language German
Type of outcome Textbook
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Philosophy and Science in Opava
Keywords (in Czech) Geografie und Bevölkerung Österreichs, Geschichte Österreichs, Babenberger, Habsburger, Habsburg-Mythos, Mythos Elisabeth von Österreich, Vermarktung von Geschichte, Gastronomie, Tourismus, Regionen und Städte Österreichs, Stadtführungen, Realien der Schweiz, Schweizer Wirtschaft, Liechtenstein, Luxemburg, CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400
Tags Rozvoj vzdělávání na Slezské univerzitě v Opavě 0002400
Changed by Changed by: Mgr. Petra Višnická, učo 54899. Changed: 20/5/2020 08:54.
Abstract (in Czech)
Tématem přednášky jsou dějiny a reálie Rakouska a Švýcarska s přihlédnutím k Lichtenštejnsku a Lucembursku. V centru pozornosti se nacházejí vybrané historické epochy, jejich nejvýznamnější události a osobnosti. Pozornost je také věnována kulturnímu životu, geografii, ekonomice, gastronomii, zvykům a tradicím jednotlivých zemí. Témata jednotlivých přednášek jsou pak podrobně rozebrána v semináři. Studenti se v teamové práci s autentickými materiály oficiálních a turistických institucí seznámí s charakterem a historií jednotlivých regionů (tištěné a online materiály, social media atd.). Výsledky své práce představí formou ústních prezentací. Používané jsou také audiovizuální materiály. Dále se probírá význam reálií a historického vědění v profesním životě. V této souvislosti se jedná především o praktické využití kulturních a historických reálií v oblasti turismu, městského a regionálního marketingu, firemní komunikace, překladatelství/tlumočnictví a mezinárodních vztahů.
Displayed: 1/5/2024 19:35