b 2021

Obchodní organizace: Distanční studijní text

STARZYCZNÁ, Halina and Radka BAUEROVÁ

Basic information

Original name

Obchodní organizace: Distanční studijní text

Edition

Karviná, 2021

Publisher

Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Other information

Type of outcome

Učebnice

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

School of Business Administration in Karvina

ISBN

978-80-7510-448-9

Keywords (in Czech)

Trendy v obchodě, strategie, metody plánování, nástroje řízení, marketingové cíle, územní a tržní analýza, organizační modelování, řízení lidských zdrojů, motivace, operativní management, bezpečnostní management

Tags

Reviewed
Změněno: 11/2/2022 09:40, Miroslava Snopková

Abstract

V originále

Studijní opora je inovací studijní opory Obchodní organizace. Opora se zabývá vývojovými trendy obchodu, maloobchodu, velkoobchodu a retailingu a charakterem obchodu ve světě, v Evropě a v ČR. Řeší vybrané problémy strategického řízení a charakterizuje nejoblíbenější strategie obchodních organizací. Opora seznamuje studenty s územní a tržní analýzou. Součástí je organizování a modelování organizačních struktur v obchodě. Samostatná kapitola je věnována formám kooperace v obchodě a koncentraci. Specifické jsou i přístupy k řízení lidských zdrojů v obchodě a motivaci pracovníků. Závěrečné kapitoly jsou věnovány operativnímu managementu.

Files attached

obchodni_organizace-starzyczna-bauerova_2021.pdf
Request the author's version of the file