Detailed Information on Publication Record
2021
Marketing finančních služeb: Distanční studijní text
MATUŠÍNSKÁ, KateřinaBasic information
Original name
Marketing finančních služeb: Distanční studijní text
Name (in English)
Marketing of Financial Services
Authors
Edition
2. vyd. Karviná, 266 pp. 2021
Publisher
Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Učebnice
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
School of Business Administration in Karvina
ISBN
978-80-7510-447-2
Keywords (in Czech)
finanční trh; finanční marketing; marketingový mix „7P“; produkt; cena; distribuce; marketingová komunikace; lidé; materiální prostředí; procesy; banka; pojišťovna; stavební spořitelna; kustomizace; proces STP; privátní bankovnictví; křížový prodej; platební karta; biometrie; technologická distribuce; merchandising; POS/POP materiály; senzorický marketing; marketingový komunikační mix; identita; image; interní marketing; Front Office personál; Back Office personál; multilevel marketing; kvalita; metoda SERVQUAL; marketingový výzkum; Mystery Shopping; CRM; transakční marketing; relační marketing; Churn management; phishing; CSR; FinTech; finanční gramotnost; ochrana zákazníka; inovace; životní cyklus; RPSN; multikanálová distribuce; robotizace; reengineering; NPS; zákaznická zkušenost
Tags
Reviewed
Změněno: 10/2/2021 17:05, Ing. Robert Kempný
Abstract
V originále
Cílem studijního textu je poskytnout studentům, respektive široké veřejnosti, znalosti a zajímavosti související s trhem finančních služeb, jako jsou specifika finanční služby a marketingového mixu finančních služeb, chování zákazníků a producentů finančních služeb, proces STP na finančním trhu. Převážná část učebního textu je věnována jednotlivých prvkům marketingového mixu finančních služeb neboli „7P“. Problematika finančního produktu je rozšířená o aktuální přínosné téma platebních karet v samostatné kapitole. Samostatná kapitola se věnuje metodám měření zákaznické zkušenosti. Závěrečná část studijního textu se zabývá problematikou CRM ve finančních službách.