b 2021

Marketing finančních služeb: Distanční studijní text

MATUŠÍNSKÁ, Kateřina

Basic information

Original name

Marketing finančních služeb: Distanční studijní text

Name (in English)

Marketing of Financial Services

Edition

2. vyd. Karviná, 266 pp. 2021

Publisher

Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Učebnice

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

School of Business Administration in Karvina

ISBN

978-80-7510-447-2

Keywords (in Czech)

finanční trh; finanční marketing; marketingový mix „7P“; produkt; cena; distribuce; marketingová komunikace; lidé; materiální prostředí; procesy; banka; pojišťovna; stavební spořitelna; kustomizace; proces STP; privátní bankovnictví; křížový prodej; platební karta; biometrie; technologická distribuce; merchandising; POS/POP materiály; senzorický marketing; marketingový komunikační mix; identita; image; interní marketing; Front Office personál; Back Office personál; multilevel marketing; kvalita; metoda SERVQUAL; marketingový výzkum; Mystery Shopping; CRM; transakční marketing; relační marketing; Churn management; phishing; CSR; FinTech; finanční gramotnost; ochrana zákazníka; inovace; životní cyklus; RPSN; multikanálová distribuce; robotizace; reengineering; NPS; zákaznická zkušenost

Tags

Reviewed
Změněno: 10/2/2021 17:05, Ing. Robert Kempný

Abstract

V originále

Cílem studijního textu je poskytnout studentům, respektive široké veřejnosti, znalosti a zajímavosti související s trhem finančních služeb, jako jsou specifika finanční služby a marketingového mixu finančních služeb, chování zákazníků a producentů finančních služeb, proces STP na finančním trhu. Převážná část učebního textu je věnována jednotlivých prvkům marketingového mixu finančních služeb neboli „7P“. Problematika finančního produktu je rozšířená o aktuální přínosné téma platebních karet v samostatné kapitole. Samostatná kapitola se věnuje metodám měření zákaznické zkušenosti. Závěrečná část studijního textu se zabývá problematikou CRM ve finančních službách.

Files attached