b 2020

Mezinárodní marketing: Distanční studijní text

STARZYCZNÁ, Halina and Michal STOKLASA

Basic information

Original name

Mezinárodní marketing: Distanční studijní text

Edition

Karviná, 2020

Publisher

Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Other information

Type of outcome

Textbook

Confidentiality degree

is not subject to a state or trade secret

Keywords (in Czech)

Mezinárodní marketing, exportní marketing, interkulturní marketing, globální marketing, mezinárodní prostředí, mezinárodní výzkum trhu a výběr cílového trhu, mezinárodní marketingové plánování, STP proces na mezinárodním trhu, formy vstupu na zahraniční trhy, marketingový mix, produkt a jeho standardizace a adaptace, cena, distribuce, logistika, marketingová komunikace.
Changed: 26/11/2020 20:52, Ing. Robert Kempný

Abstract

V originále

Studijní opora mezinárodní marketing je inovací studijní opory z roku 2014. Cílem této studijní opory je nabídnout studentům ucelené informace o mezinárodním marketingu, týkající se mezinárodního pro-středí a výzkumu trhu v těchto specifických podmínkách včetně jeho segmentace. Studijní opora poskytuje základní přístupy ke strategickému plánování na mezinárodních trzích a formám vstupu na ně. Ne-dílnou součástí jsou poznatky zahrnující prvky marketingového mixu. Specifika produktu, ceny, marketingové komunikace i distribuce jsou nezbytné pro komplexní pohled na mezinárodní marketing. Mezinárodní marketing je koncipován tak, aby si studenti mohli rozvinout své základní znalosti marketingu a prohloubit je.

Files attached