b 2020

Mezinárodní marketing: Distanční studijní text

STARZYCZNÁ, Halina and Michal STOKLASA

Basic information

Original name

Mezinárodní marketing: Distanční studijní text

Edition

Karviná, 2020

Publisher

Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Other information

Type of outcome

Učebnice

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Keywords (in Czech)

Mezinárodní marketing, exportní marketing, interkulturní marketing, globální marketing, mezinárodní prostředí, mezinárodní výzkum trhu a výběr cílového trhu, mezinárodní marketingové plánování, STP proces na mezinárodním trhu, formy vstupu na zahraniční trhy, marketingový mix, produkt a jeho standardizace a adaptace, cena, distribuce, logistika, marketingová komunikace.
Změněno: 26/11/2020 20:52, Ing. Robert Kempný

Abstract

V originále

Studijní opora mezinárodní marketing je inovací studijní opory z roku 2014. Cílem této studijní opory je nabídnout studentům ucelené informace o mezinárodním marketingu, týkající se mezinárodního pro-středí a výzkumu trhu v těchto specifických podmínkách včetně jeho segmentace. Studijní opora poskytuje základní přístupy ke strategickému plánování na mezinárodních trzích a formám vstupu na ně. Ne-dílnou součástí jsou poznatky zahrnující prvky marketingového mixu. Specifika produktu, ceny, marketingové komunikace i distribuce jsou nezbytné pro komplexní pohled na mezinárodní marketing. Mezinárodní marketing je koncipován tak, aby si studenti mohli rozvinout své základní znalosti marketingu a prohloubit je.

Files attached