Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{43162, author = {Starzyczná, Halina and Stoklasa, Michal}, address = {Karviná}, location = {Karviná}, publisher = {Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné}, title = {Mezinárodní marketing: Distanční studijní text}, year = {2020} }
TY - BOOK ID - 43162 AU - Starzyczná, Halina - Stoklasa, Michal PY - 2020 TI - Mezinárodní marketing: Distanční studijní text PB - Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné CY - Karviná N2 - Studijní opora mezinárodní marketing je inovací studijní opory z roku 2014. Cílem této studijní opory je nabídnout studentům ucelené informace o mezinárodním marketingu, týkající se mezinárodního pro-středí a výzkumu trhu v těchto specifických podmínkách včetně jeho segmentace. Studijní opora poskytuje základní přístupy ke strategickému plánování na mezinárodních trzích a formám vstupu na ně. Ne-dílnou součástí jsou poznatky zahrnující prvky marketingového mixu. Specifika produktu, ceny, marketingové komunikace i distribuce jsou nezbytné pro komplexní pohled na mezinárodní marketing. Mezinárodní marketing je koncipován tak, aby si studenti mohli rozvinout své základní znalosti marketingu a prohloubit je. ER -
STARZYCZNÁ, Halina a Michal STOKLASA. \textit{Mezinárodní marketing: Distanční studijní text}. Karviná: Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2020.
|