D 2019

Quo vadis – sexuální výchovo?

JANIŠ, Kamil

Základní údaje

Originální název

Quo vadis – sexuální výchovo?

Název česky

Quo vadis – sexuální výchovo?

Název anglicky

Quo vadis - sexual education?

Autoři

Vydání

1. vyd. Dabrowa Górnicza, Zagrozenia jednostki we wspolczesnym spoleczenstwie. od s. 351-357, 7 s. 2019

Nakladatel

Wydawnictvwo Naukove Akademii WSB

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Fakulta veřejných politik v Opavě

ISBN

978-83-65621-65-8

Klíčová slova česky

sexuální výchova, prevence, škola

Klíčová slova anglicky

sexual education, prevention, school
Změněno: 11. 12. 2020 14:17, doc. PhDr. PaedDr. Kamil Janiš, CSc.

Anotace

V originále

Příspěvek poukazuje na znovu „oživení“ sexuální výchovy, jako jednoho z prostředků primární prevence před dalším šířením rozličných pohlavně přenosných nemocí, a to na pozadí migračních jevů. Součástí příspěvku je také uvedení několika modelů přístupů k sexuální, potažmo pohlavní výchově.

Anglicky

The paper points to the re-revival of sex education as one of the means of primary prevention against the further spread of various sexually transmitted diseases, against the background of migratory phenomena. The article also includes the introduction of several models of approaches to sexual and therefore sexual education. The paper points to the re-revival of sex education as one of the means of primary prevention against the further spread of various sexually transmitted diseases, against the background of migratory phenomena. The article also includes the introduction of several models of approaches to sexual and therefore sexual education. The paper points to the re-revival of sex education as one of the means of primary prevention against the further spread of various sexually transmitted diseases, against the background of migratory phenomena. The article also includes the introduction of several models of approaches to sexual and therefore sexual education. The paper points to the re-revival of sex education as one of the means of primary prevention against the further spread of various sexually transmitted diseases, against the background of migratory phenomena. The article also includes the introduction of several models of approaches to sexual and therefore sexual education.