V 2020

Loajalita zákazníků v e-commerce

KVÍČALA, Daniel a Halina STARZYCZNÁ

Základní údaje

Originální název

Loajalita zákazníků v e-commerce

Název česky

Loajalita zákazníků v e-commerce

Vydání

Karviná, 25 s. Working Papers in Interdisciplinary Economics, 2020

Nakladatel

SU OPF

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Výzkumná zpráva

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Klíčová slova česky

Řízení vztahů se zákazníky, definice loajality, složky loajality, e-commerce, loajalita v e-commerce

Klíčová slova anglicky

Customer relationship management, loyalty definition, loyalty components, e-commerce, loyalty in e-commerce

Návaznosti

SGS/7/2020-2021, projekt VaV.
Změněno: 7. 1. 2021 16:19, doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem článku je představit výsledky zkoumání současného stavu poznání oblasti týkající se řízení vztahů se zákazníky (CRM), a to loajality zákazníků v e-commerce. Jádrem článku jsou rešerše odborné literatury a představení teoretických poznatků týkajících se loajality zákazníků. Současně jsou vyhodnocovány již existující studie týkající se loajality zákazníků. Pracovní materiál je vytvářen použitím metody analýzy a abdukce. Součástí článku je budoucí nasměrování následného výzkumu, který by měl dospět i ke zpracování disertační práce.

Česky

Cílem článku je představit výsledky zkoumání současného stavu poznání oblasti týkající se řízení vztahů se zákazníky (CRM), a to loajality zákazníků v e-commerce. Jádrem článku jsou rešerše odborné literatury a představení teoretických poznatků týkajících se loajality zákazníků. Současně jsou vyhodnocovány již existující studie týkající se loajality zákazníků. Pracovní materiál je vytvářen použitím metody analýzy a abdukce. Součástí článku je budoucí nasměrování následného výzkumu, který by měl dospět i ke zpracování disertační práce.