2020
Loajalita zákazníků v e-commerce
KVÍČALA, Daniel a Halina STARZYCZNÁZákladní údaje
Originální název
Loajalita zákazníků v e-commerce
Název česky
Loajalita zákazníků v e-commerce
Autoři
Vydání
Karviná, 25 s. Working Papers in Interdisciplinary Economics, 2020
Nakladatel
SU OPF
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Výzkumná zpráva
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Klíčová slova česky
Řízení vztahů se zákazníky, definice loajality, složky loajality, e-commerce, loajalita v e-commerce
Klíčová slova anglicky
Customer relationship management, loyalty definition, loyalty components, e-commerce, loyalty in e-commerce
Návaznosti
SGS/7/2020-2021, projekt VaV.
Změněno: 7. 1. 2021 16:19, doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
V originále
Cílem článku je představit výsledky zkoumání současného stavu poznání oblasti týkající se řízení vztahů se zákazníky (CRM), a to loajality zákazníků v e-commerce. Jádrem článku jsou rešerše odborné literatury a představení teoretických poznatků týkajících se loajality zákazníků. Současně jsou vyhodnocovány již existující studie týkající se loajality zákazníků. Pracovní materiál je vytvářen použitím metody analýzy a abdukce. Součástí článku je budoucí nasměrování následného výzkumu, který by měl dospět i ke zpracování disertační práce.
Česky
Cílem článku je představit výsledky zkoumání současného stavu poznání oblasti týkající se řízení vztahů se zákazníky (CRM), a to loajality zákazníků v e-commerce. Jádrem článku jsou rešerše odborné literatury a představení teoretických poznatků týkajících se loajality zákazníků. Současně jsou vyhodnocovány již existující studie týkající se loajality zákazníků. Pracovní materiál je vytvářen použitím metody analýzy a abdukce. Součástí článku je budoucí nasměrování následného výzkumu, který by měl dospět i ke zpracování disertační práce.