KVÍČALA, Daniel and Halina STARZYCZNÁ. Loajalita zákazníků v e-commerce (Loyalty of the customers in the e-commerce). Karviná: SU OPF, 2020, 25 pp. Working Papers in Interdisciplinary Economics.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Loajalita zákazníků v e-commerce
Name in Czech Loajalita zákazníků v e-commerce
Authors KVÍČALA, Daniel and Halina STARZYCZNÁ.
Edition Karviná, 25 pp. Working Papers in Interdisciplinary Economics, 2020.
Publisher SU OPF
Other information
Original language English
Type of outcome Research report
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit School of Business Administration in Karvina
Keywords (in Czech) Řízení vztahů se zákazníky, definice loajality, složky loajality, e-commerce, loajalita v e-commerce
Keywords in English Customer relationship management, loyalty definition, loyalty components, e-commerce, loyalty in e-commerce
Links SGS/7/2020-2021, research and development project.
Changed by Changed by: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D., učo 48716. Changed: 7/1/2021 16:19.
Abstract
Cílem článku je představit výsledky zkoumání současného stavu poznání oblasti týkající se řízení vztahů se zákazníky (CRM), a to loajality zákazníků v e-commerce. Jádrem článku jsou rešerše odborné literatury a představení teoretických poznatků týkajících se loajality zákazníků. Současně jsou vyhodnocovány již existující studie týkající se loajality zákazníků. Pracovní materiál je vytvářen použitím metody analýzy a abdukce. Součástí článku je budoucí nasměrování následného výzkumu, který by měl dospět i ke zpracování disertační práce.
Abstract (in Czech)
Cílem článku je představit výsledky zkoumání současného stavu poznání oblasti týkající se řízení vztahů se zákazníky (CRM), a to loajality zákazníků v e-commerce. Jádrem článku jsou rešerše odborné literatury a představení teoretických poznatků týkajících se loajality zákazníků. Současně jsou vyhodnocovány již existující studie týkající se loajality zákazníků. Pracovní materiál je vytvářen použitím metody analýzy a abdukce. Součástí článku je budoucí nasměrování následného výzkumu, který by měl dospět i ke zpracování disertační práce.
PrintDisplayed: 4/5/2024 21:39