FILL, CH a S TURNBULL. Marketing Communications: Touchpoints, Sharing and Disruption. 8th. Harlow: Pearson Education Limited, 2019. ISBN 978-1-292-23497-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing Communications: Touchpoints, Sharing and Disruption
Autoři FILL, CH a S TURNBULL.
Vydání 8th. Harlow, 2019.
Nakladatel Pearson Education Limited
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-1-292-23497-7
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353. Změněno: 6. 1. 2022 17:22.
VytisknoutZobrazeno: 1. 5. 2024 04:27