BURDA, Alexandr. Rebranding hotelu a jeho vliv na provoz. In 9. Mezinárodní vědecká konference – Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rebranding hotelu a jeho vliv na provoz
Název česky Rebranding hotelu a jeho vliv na provoz
Název anglicky Rebranding the hotel and its impact on operations
Autoři BURDA, Alexandr.
Vydání 9. Mezinárodní vědecká konference – Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu, 2021.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50204 Business and management
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Klíčová slova česky hotelové služby; rebranding; stravovací úsek; wellness; mystery shopping; provozní změny
Klíčová slova anglicky hotel services; rebranding; catering section; wellness; mystery shopping; operational changes
Změnil Změnila: Ing. Milena Botlíková, Ph.D., učo 21108. Změněno: 6. 1. 2022 20:43.
VytisknoutZobrazeno: 4. 5. 2024 08:08