STOKLASA, Michal. E-marketing: Distanční studijní opora. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. ISBN 978-80-7510-208-9. 2016.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name E-marketing: Distanční studijní opora
Authors STOKLASA, Michal.
Edition Karviná, 2016.
Publisher Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Other information
Type of outcome Textbook
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit School of Business Administration in Karvina
ISBN 978-80-7510-208-9
Keywords (in Czech) E-marketing; on-line; dynamická cenotvorba; e-shop; produktové eko-systémy; copywriting; obsahový marketing; bannerová reklama; newsletter; e-mailing; mobilní marketing; sociální sítě; webová prezentace; analytiky; metriky; cloud
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Changed: 13/2/2024 22:08.
Abstract

Cílem tohoto studijního materiálu je seznámit studenty se základními pojmy v oblasti E-marketingu s důrazem na nové přístupy marketingu, které se objevují s rozvojem technologií, představit procesy a metody, které praktici v současném rychle se měnícím prostředí digitálních technologií využívají a poukázat nejen účinnost těchto aktivit, ale také na jejich důležitost jako komplementární součást tradičních marketingových nástrojů.

V rámci rozsahu tohoto materiálu nejsou představeny všechny součásti e-marketingu, ale hlavní důraz je kladen na důležité oblasti, jako jsou dynamická cenotvorba, produktové ekosystémy, komunikace na internetu, analýzu zákazníků, řízení vztahů se zákazníky, obsahové zajištění kampaní a další.

PrintDisplayed: 16/4/2024 09:24