Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{56002, author = {Stoklasa, Michal}, address = {Karviná}, location = {Karviná}, isbn = {978-80-7510-208-9}, publisher = {Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné}, title = {E-marketing: Distanční studijní opora}, year = {2016} }
TY - BOOK ID - 56002 AU - Stoklasa, Michal PY - 2016 TI - E-marketing: Distanční studijní opora PB - Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné CY - Karviná SN - 9788075102089 N2 - Cílem tohoto studijního materiálu je seznámit studenty se základními pojmy v oblasti E-marketingu s důrazem na nové přístupy marketingu, které se objevují s rozvojem technologií, představit procesy a metody, které praktici v současném rychle se měnícím prostředí digitálních technologií využívají a poukázat nejen účinnost těchto aktivit, ale také na jejich důležitost jako komplementární součást tradičních marketingových nástrojů. V rámci rozsahu tohoto materiálu nejsou představeny všechny součásti e-marketingu, ale hlavní důraz je kladen na důležité oblasti, jako jsou dynamická cenotvorba, produktové ekosystémy, komunikace na internetu, analýzu zákazníků, řízení vztahů se zákazníky, obsahové zajištění kampaní a další. ER -
STOKLASA, Michal. \textit{E-marketing: Distanční studijní opora}. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2016. ISBN~978-80-7510-208-9.
|