BOTLÍKOVÁ, Milena. Eyetrackingová analýza chování zákazníků při rozhodování o výběru hotelu. Sborník konference Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu. Slezská univerzita v Opavě, 2019. ISBN 978-80-7510-462-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Eyetrackingová analýza chování zákazníků při rozhodování o výběru hotelu
Autoři BOTLÍKOVÁ, Milena.
Vydání 2019.
Další údaje
Typ výsledku Recenze
Obor 50204 Business and management
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
ISBN 978-80-7510-462-5
Změnil Změnila: Ing. Milena Botlíková, Ph.D., učo 21108. Změněno: 28. 2. 2022 10:08.
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 05:46