PLESNÍK, Pavol a Alexandr BURDA. Rebranding hotelu a jeho vliv na provoz. 2021, s. 32 - 40, 8 s. ISBN 978-80-7510-462-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rebranding hotelu a jeho vliv na provoz
Název česky Rebranding hotelu a jeho vliv na provoz
Název anglicky Rebranding the hotel and its impact on operations
Autoři PLESNÍK, Pavol a Alexandr BURDA.
Vydání od s. 32 - 40, 8 s. 2021.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
ISBN 978-80-7510-462-5
Klíčová slova česky hotelové služby, rebranding, stravovací úsek, wellness, mystery shopping, provozní změny
Klíčová slova anglicky hotel services, rebranding, catering section, wellness, mystery shopping, operational changes
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Pavol Plesník, PhD., učo 50574. Změněno: 20. 3. 2022 16:20.
Anotace
Příspěvek se zabývá problematikou rebrandingu ubytovacího střediska, jeho procesem a efekty. Popisuje jednotlivé kroky a fáze rebrandingu tak, jak byl aplikován v konkrétním hotelu v Opavě. Cílem příspěvku je poukázat na jednotlivé kroky procesu, které jsou pro úspěch nezbytné, jakož i jaké činnosti a aktivity je třeba zrealizovat a brát v úvahu. Příspěvek vychází ze zkušenosti jednoho z autorů, který osobně řídil celý proces rebrandingu v daném hotelu. Navzdory prvním úspěchům nebyl celý proces dokončen zejména z důvodu pandemie koronaviru.
Anotace anglicky
The paper deals with the issue of rebranding of the accommodation center, its process and effects. It describes the individual steps and phases of rebranding as it was applied in a specific hotel in Opava. The aim of the paper is to point out the individual steps of the process, which are necessary for success, as well as what activities need to be implemented and taken into account. The article is based on the experience of one of the authors, who personally managed the entire process of rebranding in the hotel. Despite the first successes, the whole process was not completed, mainly due to a coronavirus pandemic
VytisknoutZobrazeno: 4. 5. 2024 21:12