e 2022

Výuka první pomoci žáků základních a středních škol jako první krok prevence kriminality. Edukační brožura.

ŠIMÁNKOVÁ, Petra a Lucie KŘÁKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Výuka první pomoci žáků základních a středních škol jako první krok prevence kriminality. Edukační brožura.

Název česky

Výuka první pomoci žáků základních a středních škol jako první krok prevence kriminality

Název anglicky

Teaching first aid to primary and secondary school pupils as the first step in crime prevention

Autoři

ŠIMÁNKOVÁ, Petra a Lucie KŘÁKOVÁ

Vydání

2022. vyd. 3 s. Číslo projektu: 25/22/PPZ, 2022

Nakladatel

Fakulta veřejných politik v Opavě, 2022.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Přehledové a vzdělávací texty

Obor

30307 Nursing

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Fakulta veřejných politik v Opavě

Klíčová slova česky

Kardiopulmonální resuscitace; AED; první pomoc; dospělí; děti; cizí těleso; dušení; krvácení

Klíčová slova anglicky

Cardiopulmonary resuscitation; AED; Basic life support; adult; child; education
Změněno: 27. 3. 2024 13:47, Ing. Lucie Chmelařová

Anotace

V originále

Edukační brožura pro děti základních a středních škol na téma: Výuka první pomoci žáků základních a středních škol jako první krok prevence kriminality Aby nedošlo k přesycení odbornými tématy a odbornou terminologií, je obsahem této brožury pouze stručné vysvětlení základní kardiopulmonální resuscitace u dospělého člověka a dítěte. Návodná ukázka použití automatizované externí defibrilace a praktického postupu u tří neodkladných situací vyžadujících okamžitou první pomoc – cizí těleso v dýchacích cestách, krvácení a člověk v bezvědomí bez dechové aktivity. Text je vhodně doplněn obrázky. Práce je podpořena z projektu MZ ČR: Název projektu: Edukace zaměřená na výuku první pomoci žáků základních a středních škol jako první krok prevence kriminality. Dotační program: Podpora zdraví, zvyšování efektivity a kvality zdravotní péče pro rok 2022. Číslo projektu: 25/22/PPZ