b 2018

Business Culture in Tourism: Distance learning study materials

CHYLKOVÁ, M. a K. HEINZ

Základní údaje

Originální název

Business Culture in Tourism: Distance learning study materials

Autoři

CHYLKOVÁ, M. a K. HEINZ

Vydání

1. vyd. Karviná, 130 s. 2018

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Učebnice

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-80-7510-296-6

Klíčová slova česky

CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400

Klíčová slova anglicky

Barrier; complaint; client; customer care; culture shock; emails; entertainment; feedback; holiday rep; hotel services; intercultural communication; letters; tourism

Štítky

Rozvoj vzdělávání na Slezské univerzitě v Opavě 0002400

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 3. 11. 2022 19:24, Natalia Kufa

Anotace

V originále

The study text Business Culture in Tourism is aimed at students of regular and distance study in the specialization of Tourism focusing on developing student professional skills in intercultural environment. It deals with the key topics in the area of culture, job description of the staff in tourism, and oral and written communication for interaction with clients. The text is divided into 12 chapters, each of them involving an introductory text practising professional vocabulary, creative tasks focusing on solving problems in tourism and also a test checking acquired knowledge.
Zobrazeno: 25. 11. 2024 16:46