ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 6 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 6 (Norské fondy LP-HROVA1A-005)
Název anglicky Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 6 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
Autoři ZEZULKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí), Kateřina JANKŮ (203 Česká republika, domácí) a Marta KOLAŘÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/47813059:19510/22:A0000413
Organizační jednotka Fakulta veřejných politik v Opavě
Klíčová slova anglicky educational activities; assistant activities; leisure activities; tutoring of pupils with special educational needs; case conferences; family conferences
Změnil Změnila: Jana Tamfalová, učo 50913. Změněno: 30. 3. 2023 08:17.
Anotace
Zástupci partnerských organizací participujících na řešení projektu živě diskutovali o klíčových tématech projektu souvisejících zejména s realizací, evaluací a plánováním vzdělávacích aktivit v rámci svých lokalit. Zástupci Slezské univerzity a NNO si předávali své zkušenosti v oblasti asistentské činnosti studentů při volnočasových aktivitách osob se speciálními potřebami a doučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Dále byla diskutována témata rané intervence, významu úzké spolupráce OSPOD s pedagogy při řešení problematiky dysfunkčních rodin s důrazem na negativní důsledky v oblasti školní neúspěšnosti žáků. Byly prezentovány konkrétní příklady, vyplývající z případových konferencí v rámci některých lokalit a z realizovaných rodinných konferencí jako inovativního modelu sociální práce s ohroženou rodinou.
Anotace anglicky
Representatives of the partner organizations participating in the project discussed the key topics of the project related to the implementation, evaluation and planning of educational activities in their localities. Representatives of Silesian University and NGOs shared their experience in assisting students in leisure activities for people with special needs and tutoring students with special educational needs. The topics of early intervention, the importance of close cooperation between OSPOD and teachers in dealing with dysfunctional families with emphasis on the negative consequences in the field of school failure of pupils were also discussed. Concrete examples were presented, resulting from case conferences in some localities and from implemented family conferences as an innovative model of social work with families at risk. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 18:02