2023
Kulatý stůl V_Formy spolupráce Ústavu speciální pedagogiky FVP SU s aplikační sférou v rámci rezortu MŠMT.
ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮZákladní údaje
Originální název
Kulatý stůl V_Formy spolupráce Ústavu speciální pedagogiky FVP SU s aplikační sférou v rámci rezortu MŠMT.
Název anglicky
Round table V_Forms of cooperation of the Institute of Special Education FVP SU with the application sphere within the Ministry of Education.
Autoři
ZEZULKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Kateřina JANKŮ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
2023
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
50302 Education, special
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/47813059:19510/23:A0000466
Organizační jednotka
Fakulta veřejných politik v Opavě
Klíčová slova anglicky
Reflection on collaboration; organisation and content of professional practice; tutoring and leisure activities for pupils with special educational needs; requirements for professional practice;
Změněno: 3. 3. 2023 19:55, doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
V originále
Hlavními tématy setkání byla reflexe spolupráce pedagogů vysoké školy s pedagogy základních škol při realizaci odborných praxí , upřesnění organizace a obsahu odborných praxí a projednání dalších možností a forem spolupráce souvisejících s doučováním a volnočasovými aktivitami žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Důraz byl kladen na informovanost studentů o povinnostech souvisejících s plněním zadaných požadavků na praxi.
Anglicky
The main topics of the meeting were the reflection on the cooperation of the teachers of the university with the teachers of primary schools in the implementation of professional practice , specifying the organization and content of professional practice and discussing other possibilities and forms of cooperation related to tutoring and leisure activities of pupils with special educational needs. Emphasis was placed on informing students about the obligations related to the fulfilment of the assigned requirements for the practice.