ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl V_Formy spolupráce Ústavu speciální pedagogiky FVP SU s aplikační sférou v rámci rezortu MŠMT. (Round table V_Forms of cooperation of the Institute of Special Education FVP SU with the application sphere within the Ministry of Education.). 2023.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Kulatý stůl V_Formy spolupráce Ústavu speciální pedagogiky FVP SU s aplikační sférou v rámci rezortu MŠMT.
Name (in English) Round table V_Forms of cooperation of the Institute of Special Education FVP SU with the application sphere within the Ministry of Education.
Authors ZEZULKOVÁ, Eva (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Kateřina JANKŮ (203 Czech Republic, belonging to the institution).
Edition 2023.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Organization of a workshop
Field of Study 50302 Education, special
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/47813059:19510/23:A0000466
Organization unit Faculty of Public Policies in Opava
Keywords in English Reflection on collaboration; organisation and content of professional practice; tutoring and leisure activities for pupils with special educational needs; requirements for professional practice;
Changed by Changed by: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Changed: 3/3/2023 19:55.
Abstract
Hlavními tématy setkání byla reflexe spolupráce pedagogů vysoké školy s pedagogy základních škol při realizaci odborných praxí , upřesnění organizace a obsahu odborných praxí a projednání dalších možností a forem spolupráce souvisejících s doučováním a volnočasovými aktivitami žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Důraz byl kladen na informovanost studentů o povinnostech souvisejících s plněním zadaných požadavků na praxi.
Abstract (in English)
The main topics of the meeting were the reflection on the cooperation of the teachers of the university with the teachers of primary schools in the implementation of professional practice , specifying the organization and content of professional practice and discussing other possibilities and forms of cooperation related to tutoring and leisure activities of pupils with special educational needs. Emphasis was placed on informing students about the obligations related to the fulfilment of the assigned requirements for the practice.
PrintDisplayed: 9/5/2024 22:24