DOMBROVSKÁ, Michaela. Literacy for Democracy: What Can Information Literacy Learn from Legal Literacy, and Vice Versa?. Online. In Serap Kurbanoğlu, Sonja Špiranec, Yurdagül Ünal, Joumana Boustany, Denis Kos. Information Literacy in a Post-Truth Era. Německo: Springer, 2022, s. 741-748, 750 s. ISSN 1865-0929. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-99885-1_61.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Literacy for Democracy: What Can Information Literacy Learn from Legal Literacy, and Vice Versa?
Název česky Gramotnost pro demokracii: čím právní gramotnost může inspirovat infomační gramotnost, a naopak?
Autoři DOMBROVSKÁ, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Německo, Information Literacy in a Post-Truth Era, od s. 741-748, 750 s. 2022.
Nakladatel Springer
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50803 Information science
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/47813059:19240/22:A0001130
Organizační jednotka Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
ISSN 1865-0929
Doi http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-99885-1_61
Klíčová slova česky informační gramotnost; právní gramotnost; informační vzdělávání
Klíčová slova anglicky information literacy; legal literacy; information education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Michaela Dombrovská, Ph.D., učo 54897. Změněno: 16. 3. 2023 15:47.
Anotace
Based on an analysis of the seven-stage model, according to available published literature, and a parallel case study of information audit teaching at Masaryk University and Silesian University, both in the Czech Republic, this paper asks whether whether an information audit can offer any new insights or new tools in the field of information literacy.
Anotace česky
Na základě analýzy sedmistupňového modelu podle dostupné publikované literatury a paralelní případové studie výuky informačního auditu na Masarykově univerzitě a Slezské univerzitě, obě v České republice, si tento příspěvek klade otázku, zda může informační audit nabídnout nějaké nové poznatky či nové nástroje v oblasti informační gramotnosti.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 18:25