JANÁKOVÁ, Milena. Automation of Marketing Processes and the Discovery of Knowledge for CRM. Online. In Research Anthology on Recent Trends, Tools, and Implications of Computer Programming. USA: IGI Global, 2021, s. 161-170. Volume 1. ISBN 978-1-6684-3695-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4018/978-1-6684-3694-3.ch009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Automation of Marketing Processes and the Discovery of Knowledge for CRM
Autoři JANÁKOVÁ, Milena (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání USA, Research Anthology on Recent Trends, Tools, and Implications of Computer Programming, od s. 161-170, 10 s. Volume 1, 2021.
Nakladatel IGI Global
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/47813059:19520/21:A0000360
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-1-6684-3695-0
Doi http://dx.doi.org/10.4018/978-1-6684-3694-3.ch009
Klíčová slova anglicky marketing; knowledge; CRM
Změnil Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 19. 4. 2023 17:14.
Anotace
This chapter focuses on finding the necessary product specifications to automate the marketing needs this CRM system must offer to be optimal in today’s modern global society. The existing controversy is between IT for everyday use, real IT capabilities, human skills, and knowledge to support more complex implemented processes. Emphasis is placed on automation and intelligence. The analysis shows that CRM systems are interested in managing customer relationships in the form of a single agent or process to perform the necessary actions using implemented algorithms that utilize various intelligence, statistical methods, multi-criteria decision-making, and automated learning predictions. Unfortunately, a complex solution is not always that complex. There are no links to social networks and automation to combine knowledge from different areas.
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 07:31