k
2023
Role knihovny a čtenářství ve vzdělávání dětí základních škol v době COVID-19
FOLTISOVÁ, Anna a Jana BROŽOVSKÁ ONDERKOVÁ
Základní údaje
Originální název
Role knihovny a čtenářství ve vzdělávání dětí základních škol v době COVID-19
Název anglicky
The role of the library and reading in the education of primary school children during the COVID-19 restrictions
Vydání
Wokół Paula Ladewiga i jego Katechizmu biblioteki 3, 2023. 2023
Další údaje
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Klíčová slova česky
čtenářství, pandemie COVID-19, základní škola, digitální věk, čtenář, knihovna
Klíčová slova anglicky
readership, COVID-19 pandemic, upper primary school, digital age, pubescent reader, library
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Návaznosti
SGS/3/2023, projekt VaV.
V originále
Příspěvek se zaměřuje se na výzkum čtenářství dětí 6.-9. třídy základní školy v době, kdy byly z důvodů restrikcí souvisejících s pandemií COVID-19 omezeny možnosti výuky ve školách. Pomoc dětem v této době tedy poskytovaly zejména knihovny (školní a veřejná knihovna).
Anglicky
The paper focuses on research of the reading habits of primary school children in grades 6-9 at a time when school- based learning was limited due to the restrictions associated with the COVID-19 pandemic. Thus, libraries (school library and public library) were mainly responsible for helping children during this time.
Zobrazeno: 31. 10. 2024 11:10