ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 8 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2023.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 8 (Norské fondy LP-HROVA1A-005)
Název anglicky Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 8 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
Autoři ZEZULKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí), Kateřina JANKŮ (203 Česká republika, domácí) a Marta KOLAŘÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2023.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/47813059:19510/23:A0000508
Organizační jednotka Fakulta veřejných politik v Opavě
Klíčová slova anglicky integration; socially excluded localities; Roma community; educational activities; field social worker; professional competences
Změnil Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 26. 2. 2024 16:04.
Anotace
Účastníci setkání prezentovali průběh realizace vzdělávacích aktivit u svých cílových skupin a v této souvislosti živě diskutovali o svých rozmanitých zkušenostech a příkladech dobré i negativní praxe. Facilitátory byli vyzváni k popisu sdělovaných příkladů a vyvození závěrů pro plánování dalších aktivizačních a vzdělávacích činností za účelem podpory inkluzivních tendencí v regionu. Jako nejvíce problémová se jeví motivace cílové skupiny ke vzdělávání zvláště v úzké souvislosti s nevyřešenými podmínkami bydlení.
Anotace anglicky
The participants of the meeting presented the course of implementation of educational activities for their target groups and in this context lively discussed their various experiences and examples of good and bad practice. Facilitators were invited to describe the communicated examples and draw conclusions for planning further activation and educational activities in order to support inclusive tendencies in the region. The target group's motivation for education appears to be the most problematic, especially in close connection with unresolved housing conditions.
VytisknoutZobrazeno: 28. 4. 2024 11:19