J
2024
Product Innovation in a Hotel Restaurant: a Customer Research Case Study
PELLEŠOVÁ, Pavlína, Patrik KAJZAR, Miroslava KOSTKOVÁ a Klára VÁCLAVÍNKOVÁ
Základní údaje
Originální název
Product Innovation in a Hotel Restaurant: a Customer Research Case Study
Vydání
The Economy of Tourism and Entrepreneurship Scientific Journal, Bratislava, Katedra cestovného ruchu, Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2024, 1337-9313
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Klíčová slova anglicky
case study; hotel; costumer; innovations
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
The aim of this paper is to present a case study of a hotel restaurant measured on product innovation. The methods used in the case study are questionnaire survey, observation and firm analysis. The main output is recommendations for innovations in the restaurant menu.
Zobrazeno: 19. 2. 2025 07:39