Filtrování

    2025

    1. BARTL, David. A New Nucleolus-Like Method to Find the Priority Vector of a Pairwise Comparison Matrix. Online. In R. Šperka, P. Suchánek, J. Duháček Šebestová, R. Dolák, T. Barčák, R. Bauerová, M. Halaška, R. Krkošková, K. Matušínská, R. Perzina, Ž. Rylková, Š. Zapletalová. The 5th International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises. Karviná: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2025, s. 13-20. ISBN 978-80-7510-610-0.
    2. BOTLÍK, Josef; Milena BOTLÍKOVÁ a Zdeněk JIRÁSEK. Historical Comparison of the Impact of the World Economy on the Resilience of the Corporate Environment. ALMANACH Actual Issues in World Economics and Politics. Bratislava: Economics faculty in Bratislava, Faculty of International Relations, 2025, XX, 1/202555, s. 5-32. ISSN 1339-3502.
    3. BOTLÍK, Josef; Milena BOTLÍKOVÁ; Žaneta RYLKOVÁ; Lucie WALECZEK ZOTYKOVÁ a Tereza IKÁŠOVÁ. Mapping the Potential of 3D Printing in the Corporate Environment. Online. In Kliestik Tomáš, Nica Elvira. Globalization and Its Socio-Economic Consequences. Berlin, Germany: Peter Lang Group AG, 2025, 13 s. Volume I. ISBN 978-3-631-92474-7. Dostupné z: https://doi.org/10.3726/b22205.
    4. BOTLÍK, Josef; Milena JANÁKOVÁ; Radim DOLÁK a Milena BOTLÍKOVÁ. New trends in management of customer resources: AI for information management in tourism. Online. In DEMSME. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatela, 2025, 13 s.
    5. JANÁKOVÁ, Milena; Milena BOTLÍKOVÁ a Josef BOTLÍK. Online CRM in the decision-making processes of potential cultural tourism visitors. Online. In Kliestik Tomáš, Elvira Nica. 23rd International Scientific Conference Proceedings. Berlin, Germany: Law, Economics & Management, 2025, 9 s. Volume II. ISBN 978-3-631-92476-1. Dostupné z: https://doi.org/10.3726/b22205.
    6. SUCHÁNEK, Petr; Josef BOTLÍK a Radim DOLÁK. THE EDUAVATAR PROJECT AS A TOOL FOR TEACHING COMMUNICATION AND COMPETENCIES FOR CORPORATE MANAGEMENT. Online. In DEMSME. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2025, 13 s.
    7. TUREČKOVÁ, Kamila a Radim DOLÁK. Urbex in the V4 countries: analysis of popularity trends. Geographia Cassoviensis. Košice: Pavol Jozef Safarik University in Kosice, 2025, roč. 19, č. 1, s. 59 - 74. ISSN 1337-6748. Dostupné z: https://doi.org/10.33542/GC2025-1-04.
    8. ŠPERKA, Roman; Petr SUCHÁNEK; Jarmila DUHÁČEK ŠEBESTOVÁ; Radim DOLÁK; Tomáš BARČÁK; Radka BAUEROVÁ; Michal HALAŠKA; Radmila KRKOŠKOVÁ; Kateřina MATUŠÍNSKÁ; Radomír PERZINA; Žaneta RYLKOVÁ a Šárka ZAPLETALOVÁ. 5th International Conference on Decision Making for Small and Medium-Sized Enterprises. Conference Proceedings. Karviná: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2025, 153 s. ISBN 978-80-7510-610-0.

    2024

    1. MOZDŘEŇ, Karel a Petr SUCHÁNEK. Enhancing Fraud Prevention Through AI and Demographic Insights. Online. In Kristína Murínová, Mária Vavrúšová, Zdenka Musová. Scientia Iuventa 2024. Bánská Bystrica: Belianum. Matej Bel University Press, 2024, s. 145-153. ISBN 978-80-557-2210-8. Dostupné z: https://doi.org/10.24040/2024.9788055722108.
    2. IKÁŠOVÁ, Tereza a Martin KLEPEK. The impact of website performance on business sales. Financial Internet Quarterly. Berlin: WALTER DE GRUYTER, 2024, roč. 20, č. 1, s. 81-91. ISSN 2719-3454. Dostupné z: https://doi.org/10.2478/fiqf-2024-0007.
    3. IKÁŠOVÁ, Tereza. The WWW Factor: Understanding Generation Z’s Website Preferences. In Tsounis, N., Vlachvei, A. Applied Economic Research and Trends. Cham (Switzerland): Springer Nature, 2024, s. 1021-1033. ISBN 978-3-031-49104-7. Dostupné z: https://doi.org/10.1007/978-3-031-49105-4_58.

    2023

    1. IKÁŠOVÁ, Tereza. The Effect of the Length of the Inquiry Form on the Conversion of the Corporate Website. In Tsounis, N., Vlachvei, A. Advances in Empirical Economic Research. Cham (Switzerland): Springer Nature, 2023, s. 813-824. ISBN 978-3-031-22748-6. Dostupné z: https://doi.org/10.1007/978-3-031-22749-3_50.

    2022

    1. BAUEROVÁ, Radka; Tereza IKÁŠOVÁ; Veronika KOPŘIVOVÁ; Tomáš PRAŽÁK a Michal STOKLASA. What Cognitive Biases Attack Potential Customers in User Reviews the Most? Acta academica karviniensia. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2022, roč. 22, č. 1, s. 5-21. ISSN 1212-415X. Dostupné z: https://doi.org/10.25142/aak.2022.001.

    2021

    1. KOPŘIVOVÁ, Veronika; Tereza IKÁŠOVÁ a Dominik ŠVARC. Is the Future of Non-Skippable Ads Shining Bright?. Online. In doc. PhDr. Ľudmila Čábyová, PhD., Ing. Zuzana Bezáková, PhD., PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA. Conference Proceedings from International Scientific Conference „Marketing Identity 2021: New changes, new challenges“. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2021, s. 336-344, 744 s. ISBN 978-80-572-0220-2.

    2019

    1. JANÍK, Petr; Milan ŠMÍD a Jiří BLATA. Geocaching as a tool of tourism support in the Czech Rrepublic. JOURNAL OF HOSPITALITY INDUSTRY RESEARCH AND EDUCATION. 2019, roč. 3, č. 1, s. 21-28. ISSN 2343-9874.
    2. JANÍK, Petr. INTERAKCE NABÍDKY A POPTÁVKY PO UBYTOVACÍCH KAPACITÁCH MULTI-AGENTNÍ PŘÍSTUP. Online. In Petr Janík. INTERACTIONS OF OFFERS AND DEMANDS FOR ACCOMODATION CAPACITY MULTI-AGENT APPROACH. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě, Ústav lázeňství, gastronomie a turismu, 2019, s. 37-49, 166 s. ISBN 978-80-7510-359-8.
    3. BURDA, Alexandr; Radmila DLUHOŠOVÁ; Michal BLAŠKO; Petr JANÍK; Pavlína SONNKOVÁ a Jana STUCHLÍKOVÁ. RECENZOVANÝ SBORNÍK KONFERENCE OPAVA 11. DUBNA 2019 8. MEZINÁRODNÍ VĚDECKÁ KONFERENCE AKTUÁLNÍ TRENDY LÁZEŇSTVÍ, HOTELNICTVÍ A TURISMU CESTOVNÍ RUCH JAKO FAKTOR REGIONÁLNÍHO ROZVOJE. 2019.
    4. JANÍK, Petr. Využití multiagentního modelování k predikci návštěvnosti vybraných krajů v České republice. Studia turistica. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2019, roč. 10, č. 2, s. 31-41. ISSN 1804-252X.

    2018

    1. JANÍK, Petr a Dagmar ZORKOVÁ. EXPERTNÍ SYSTÉM PRO VÝBĚR UBYTOVÁNÍ PRO SPECIFICKOU SKUPINU KLIENTŮ S VYUŽITÍM FUZZY LOGIKY. Studia turistica. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2018, roč. 9/2018, č. 3, s. 15-24. ISSN 1804-252X.

    2017

    1. MAJEROVÁ, Ingrid; Jan NEVIMA; Šárka PINDOROVÁ; Zuzana NENIČKOVÁ; Eva KOTLÁNOVÁ; Karin GAJDOVÁ; Kamila TUREČKOVÁ; Tomáš VERNER a Danuta DUDA. Competitiveness of Visegrad Group Plus Countries. Praha: Professional Publishing, 2017, 164 s. ISBN 978-80-88260-01-1.
    2. JANÍK, Petr a Dagmar ZORKOVÁ. Couchsurfing jako nástroj poznání regionu. In 6. Mezinárodní vědecká konference Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu, Regiony a jejich charakter, Sborník konference. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2017, s. 36-44. ISBN 978-80-7510-228-7.
    3. NENIČKOVÁ, Zuzana. Employee Evaluation - Case Study Using Eigenvector Method. Online. In International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises. Conference Proceedings. Karviná: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2017, s. 93-98. ISBN 978-80-7510-243-0.
    4. JANÍK, Petr. Kam se vydat na dovolenou? Využití multi-agentního modelování při výběru destinace. Online. In RNDr. Mgr. Stanislava Pachrová, Ph.D. Sborník příspěvků 12. mezinárodní konference Aktuální problémy cestovního ruchu. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2017, s. 144-153. ISBN 978-80-88064-30-5.
    5. RAMÍK, Jaroslav; Radomír PERZINA; Filip TOŠENOVSKÝ a Zuzana NENIČKOVÁ. Rozhodovací analýza pro manažery: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2017.
    6. JANÍK, Petr. Simulace výběru destinace účastníkem cestovního ruchu, multiagentní přístup. Online. In kol. autorů. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Region v rozvoji společnosti 2017. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017, s. 309-320. ISBN 978-80-7509-548-0.
Zobrazit podrobně