Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

zakaznik, hodnota, spokojenost zakaznika, marketingovy vyzkum, data, dotaznak, kvantitativni, kvalitativni

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

1.
Balíková, Jana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Výzkum spokojenosti zákazníků Billy v Orlové

2.
Červenková, Jana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Výzkum spokojenosti zákazníků.

3.
Galušková, Štěpánka
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Informačního centra Kroměříž

4.
Hepprová, Eliška
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Hookah baru Silivri v Karviné

5.
Hnátková, Eva
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Měření spokojenosti zákazníků

6.
Holčapek, Ondřej
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Spokojenost zákazníků se službami vybraného hotelu

7.
Chmelová, Marcela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba bakalářské práce: Optimalizace spokojenosti zákazníků vybrané obchodní sítě

8.
Krahulcová, Iva
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Zvýšení spokojenosti zákazníků vybraného podniku

9.
Kubačáková, Lenka
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Komparace spokojenosti zákazníků s kvalitou poskytovaných služeb

10.
Lichovníková, Nikola
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pohostinství Větřkovice

11.
Marková, Žaneta
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Spokojenost zákazníků se zahradnictvím

12.
Monczková, Beata
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty firmy Ekomilk s. r. o.

13.
Pavlasová, Barbora
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků

14.
Švrčinová, Nikol
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v pizzerii a restauraci Babylon ve Frýdku-Místku

15.
Trefilková, Nikol
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Spokojenost zákazníků se službami firmy ExaSoft a. s.

16.
Žilková, Dominika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků

17.
Absolonová, Andrea
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Analýza spokojenosti zákazníků s produktem firmy WALMARK, a.s.

18.
Bártek, Tomáš
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produktovou politikou

19.
Blahutová, Michaela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků

20.
Bosnay, Ladislav
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Hervis Sport a móda s.r.o.

21.
Burešová, Monika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Analýza spokojenosti zákazníků Lázně Teplice nad Bečvou, a. s.

22.
Burkotová, Andrea
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Mystery shopping ve vybrané firmě

23.
Čiperová, Lucie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Analýza spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře

24.
Dobosz, Jakub
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza konkurenceschopnosti solárního studia

25.
Dolanská, Michaela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Výzkum spokojenosti zákazníků fitness centra Twister fitness club

26.
Ďurajková, Petra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Riadenie vzťahu so zákazníkmi v motoreste Kostolná

27.
Dybalová, Veronika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti

28.
Filipczyk, Ludvík
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Optimalizace spokojenosti zákazníků vybraného autoservisu

29.
Filipová, Kristýna
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Analýza spokojenosti zákazníka restaurace Grill bar

30.
Filipová, Radka
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti

31.
Frýdl, Stanislav
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Analýza spokojenosti zákazníků TOPTRANS EU, a.s., střediska Ostrava

32.
Galík, Lukáš
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s firmou G&G Akvaristika v Rýmařově

33.
Graňáková, Simona
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový výzkum společnosti Dlouhé Vidle, s. r. o.

34.
Grycová, Veronika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Spokojenost zákazníků s produkty firmy Réva Rakvice, s.r.o.

35.
Hajná, Gabriela roz. Hajná
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Spokojenost zákazníků v hotelu Pohoda

36.
Hanzlová, Lucie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Kaufland v Karviné

37.
Havrlant, Tomáš
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Spokojenost zákazníků se službami vybraného zařízení

38.
Hejtmánková, Adéla
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza spokojenosti zákazníků s produkty firmy Gold-spice s.r.o.

39.
Hejtmanová, Jiřina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový průzkum spokojenosti klientů v Lázních Slatinice

40.
Holinková, Michaela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Zlepšení marketingové komunikace společnosti SH Profil, s. r. o.

41.
Holomek, Jiří
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Aplikace statistických metod v marketingovém výzkumu spokojenosti zákazníků v TopFitness Karviná

42.
Holubářová, Renáta
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Analýza spokojenosti zákazníků kavárny Dvorek

43.
Hromádko, Martin
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Výzkum spokojenosti spotřebitele vybraného podniku

44.
Hroník, Marcel
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Obhajoba bakalářské práce: Řízení vztahů se zákazníky z pohledu zákazníka

45.
Husarová, Vendula
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Spokojenost zákazníků společnosti Tesco Stores ČR, a. s. - pobočka Český Těšín

46.
Chlebková, Martina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Analýza závodního stravování z pohledu spokojenosti zákazníka Třineckých gastroslužeb s.r.o.

47.
Chobotová, Lucie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Analýza spokojenosti hostů s poskytovanými stravovacími službami hotelu

48.
Jelenová, Veronika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Spokojenost zákazníků společnosti JAKAR Electronics, spol. s r.o.

49.
Ježková, Silvie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Potraviny Uherková

50.
Jurečka, Luděk
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s rádiem