FPF:ULGATLA057 Prezentace služeb - Informace o předmětu
ULGATLA057 Prezentace služeb
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavěléto 2014
- Rozsah
- 1/1/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Dagmar Zorková, Ph.D. (přednášející)
Ing. Dagmar Zorková, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Ing. Pavlína Sonnková
Centrum interdisciplinárních studií – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Lázeňství a turismus (program FPF, B6503GAHOT)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty se základními pojmy a postupy při tvorbě komunikačního mixu se zaměřením na veletrhy a výstavy. Důraz je kladen na jednotný vizuální styl a identifikaci firmy zákazníkem. Studenti získají přehled o problematice výstavnictví, situaci v České republice a možnostech prezentace v zahraničí. Naučí se organizačně připravit a zabezpečit účast subjektu na veletrhu cestovního ruchu.
- Osnova
- 1. Koncepce firemní prezentace, jednotný vizuální styl, design manuál
2. Tvorba komunikačního mixu s využitím nových trendů
3. Výstavy a veletrhy jako součást komunikačního mixu - historie, terminologie, členění
4. Subjekty působící ve veletržním průmyslu v České republice, výstavy zaměřené na cestovní ruch
5. Doprovodný program veletrhů a výstav
6. Příprava, zajištění a organizace účasti na veletrhu cestovního ruchu
- 1. Koncepce firemní prezentace, jednotný vizuální styl, design manuál
- Literatura
- doporučená literatura
- Odborné časopisy. C.O.T., Travel Gazette, Travel Profi. info
- ADAIR, J. Effective Communication: The Most Important Management Skill of All. 2009. info
- VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Image a firemní identita. Praha, 2009. ISBN 978-247-2790-5. info
- PAVLŮ, D. Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace, multimédia, marketing. Praha, 2009. info
- ADAIR, J. Efektivní komunikace. Praha, 2004. info
- ORIEŠKA, J. Kongresový cestovní ruch. Praha: Idea servis, 2004. ISBN 80-85970-45-7. info
- VYSEKALOVÁ, J., HRUBALOVÁ, M., GIRGAŠOVÁ, J. Veletrhy a výstavy. Efektivní prezentace pro úspěšný prodej. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0894-9. info
- GALGANĚVIČ, I., BURDA,K., VÝTISK, T.,TYLEČEK D. Jak být úspěšný na veletrhu. Ostrava, 1999. info
- Informace učitele
- Podmínkou udělení zápočtu je zpracování seminární práce na zadané téma a úspěšnost minimálně 60 % v písemném testu prověřujícím znalosti v rozsahu uvedené odborné literatury a obsahu přednášek a seminářů.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2014, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fpf/leto2014/ULGATLA057