FPF:ULGATLA057 Prezentace služeb - Informace o předmětu
ULGATLA057 Prezentace služeb
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavěléto 2021
- Rozsah
- 1/1/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Jana Stuchlíková (přednášející)
Ing. Jana Stuchlíková (cvičící) - Garance
- Ing. Pavlína Sonnková
Centrum interdisciplinárních studií – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě - Rozvrh
- Út 8:55–9:40 H7
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
- Předpoklady
- TYP_STUDIA(B)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Lázeňství a turismus (program FPF, B6503GAHOT)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty se základními pojmy a zásadami prezentace služeb zákaznkům, která má v lázeňských službách důležitou úlohu. Dalším záměrem je vyzdvihnout význam jednotného vizuálního stylu a identifikace firmy klientem. Studenti získají přehled o problematice výstavnictví, situaci v České republice a možnostech prezentace v zahraničí. Naučí se organizačně připravit a zabezpečit účast subjektu na veletrhu cestovního ruchu.
- Osnova
- 1. Principy a důležitosst komunikace s klientem v rámci systému vztahového marketingu
2. Spokojenot, loajalita a udržení věrnosti klienta lázní
3. Podstata, cíle a koncepce marketingové komunikace (prezentace)
4. Nástroje komunikačního mixu, efektivnost, rozpočet
5. Proces tvorby účinného komunikačního sdělení s využitím aktuálních trendů
6. Jednotný vizuální styl, design manuál
7. Výstavy a veletrhy jako součást komunikačního mixu - historie, terminologie, členění
8. Subjekty veletržního průmyslu v České republice, výstavy zaměřené na cestovní ruch
9. Doprovodný program veletrhů a výstav
10. Příprava, zajištění a organizace účasti na veletrhu cestovního ruchu
11. Prezentace nabídky subjektu cestovního ruchu
- 1. Principy a důležitosst komunikace s klientem v rámci systému vztahového marketingu
- Literatura
- doporučená literatura
- Odborné časopisy. C.O.T., Travel Gazette, Travel Profi. info
- ADAIR, J. Effective Communication: The Most Important Management Skill of All. 2009. info
- VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Image a firemní identita. Praha, 2009. ISBN 978-247-2790-5. info
- PAVLŮ, D. Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace, multimédia, marketing. Praha, 2009. info
- VEBER, I., SRBOVÁ, J. Podnikání malé a střední firmy. Praha, 2008. info
- ORIEŠKA, J. Kongresový cestovní ruch. Praha: Idea servis, 2004. ISBN 80-85970-45-7. info
- VYSEKALOVÁ, J., HRUBALOVÁ, M., GIRGAŠOVÁ, J. Veletrhy a výstavy. Efektivní prezentace pro úspěšný prodej. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0894-9. info
- GALGANĚVIČ, I., BURDA,K., VÝTISK, T.,TYLEČEK D. Jak být úspěšný na veletrhu. Ostrava, 1999. info
- PORTER, M,.E. Konkurenční výhoda. Praha, 1993. info
- Informace učitele
- Podmínkou udělení zápočtu je zpracování seminární práce na zadané téma a úspěšnost minimálně 60 % v písemném testu prověřujícím znalosti v rozsahu uvedené odborné literatury a obsahu přednášek a seminářů.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2021, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fpf/leto2021/ULGATLA057